Cases

Her kan du finde et udsnit af forskellige digitale løsninger, som vi har udviklet sammen med vores kunder. Hver enkelt at disse cases er vi meget stolte over at have bidraget til.

Tryk på en af vores cases herunder og læs mere

 

Vi blev hyret til at storyboarde, instruere, illustrere, animere og redigere deres nye informationsvideo.

I samarbejde med CadDesign har vi udarbejdet et visuelt udtryk til Danfoss’ ny Think Differently kampagne.

Nullet der fandt sin plads, er en fortælling skrevet af Vibeke Andresen, og den er illustreret af Thomas-Bo Huusmann.

Det er et spørgsmål, som har fascineret og frustreret mennesker lige siden opfindelsen af den dype tallerken; Hvem skal tage opvasken? Ingen bedre måde at afgøre det på, end med et spil!

I samarbejde med IT-Hotellet, har Huusmann Media lavet en promo animation, der nemt og forståeligt kan formidle deres service til kunderne.

I samarbejde med Torben Drejer og FO-Aarhus, har Huusmann Media lavet en visuel rejse ind FO-Byens historie og måde at arbejde på.

Hvad er demens? Hvordan forstår børn sådan en besynderlig, men ødelæggende sygdom, og hvad kan du gøre imod demens.

I tæt samarbejde med Aarhusskolerne har den digitale producent Huusmann Media bragt nyt liv til en klassiker inden for børnegys.

I samarbejde med tre kandidat tuderende fra Aarhus universitet, arbejdede vi på at udvikle Artefakterne, et system, der skulle lære børn, i alderen 7-11, at blive bedre til at kommunikere og samarbejde gennem leg.

Hotdog Heroes er et spil, hvor du sammen med Verdens mest berejste Pølsevogn rejser ud i verden.

Vi har udviklet Boulder Climb, et casual mobil spil, for at lave en undersøgelse omkring hvordan motivation i free-to-play fungerer.

En klassiker får nyt liv blandt skyerne. Det klassiske minestryger spil er kommet til RumbleTumble universet.